Medewerker aan het woord – Chenoa
Creatieve marketeer zet klanten én TMO in de spotlight
In maart 2025 kwam de enthousiaste Chenoa Koolmees bij The MindOffice binnengewandeld. Een week later al startte ze als contentmarketeer, en dat voelt alsof ze nooit anders heeft gedaan. “Ik kwam binnen en dacht meteen: ja hoor, dit is mijn plek. Creatief, goeie energie en geen saai gedoe.”Chenoa is 22, vlot, eigenwijs (op een goeie manier) en weet precies wat ze wil. Na een tussenjaar bij een evenementenbureau en een uitstapje naar een dierenwinkel, was het tijd voor het echte werk. Via een oud-stagiair belandde ze hier – en daar is ze voorlopig niet meer weg te slaan. Samen met marketingmanager Danique vormt ze een gouden duo: “Zij regelt alles strak, ik mag lekker los op de content. Perfecte combi.”
TikTok stond bij ons nog op een laag pitje toen ze begon. “Dat snapte ik niet. Dus ik dacht: ik doe het gewoon. Ik pak dat op.” En zo geschiedde. Inmiddels laat ze op socials de ‘andere’ kant van TMO zien: lollig, ongefilterd, soms een tikkie gek. “Ik ben niet op m’n mondje gevallen en leer graag bij. Geef mij maar cursussen, brainstorms en een whiteboard vol ideeën.” Wat je van haar mag verwachten? Energie, lef en content die wél blijft hangen. En een TikTok of twee. Of twintig.